Ten kurs jest częścią ścieżki:
Specjalista e-commerce
tworzenia zaawansowanych raportów i wizualizacji biznesowych
zaciągania danych z różnych baz danych i narzędzi
operacji na danych: grupowania, kategoryzacji, transformacji i blendowania
wizualizacji danych i tworzenia interaktywnych dashboardów
analizy dużych zbiorów danych
integracji Looker Studio z innymi narzędziami biznesowymi
automatyzacji raportowania
wyciągania wniosków opartych na danych
Prowadzisz biznes e-commerce i chcesz lepiej zrozumieć, jak konkretne źródła ruchu wpływają na sprzedaż? Jesteś menedżerem, który chce lepiej zrozumieć wyniki swojego zespołu marketingowego? A może pracujesz, jako specjalista ds. marketingu i zastanawiasz się, jak trafniej ocenić skuteczność kampanii? Szukasz narzędzia Business Intelligence, które pozwoli Ci w wygodny sposób zbierać, analizować i prezentować dane z różnych źródeł, takich jak własny CRM, Google Ads, Google Sheets, czy bazy danych SQL?
W takim razie koniecznie musisz poznać darmowe narzędzie BI od Google, czyli Looker Studio, a ten kurs online pomoże Ci to osiągnąć! W jego trakcie zdobędziesz kluczowe umiejętności pracy w tym narzędziu od analizy danych, przez zaawansowane techniki wizualizacji, po łączenie danych i zarządzanie raportami.
Ten kurs online Looker Studio, to praktyczne i kompletne szkolenie, które przygotuje Cię do efektywnej pracy z danymi bez względu na stanowisko i branżę, w której pracujesz. Nie musisz też martwić się, jeżeli nie masz dużego doświadczenia w pracy z danymi - w kursie zaczynamy od postaw i wszystko tłumaczymy krok po kroku.
Kurs rozpoczniemy od szybkiego wprowadzenia do Looker Studio. Poznasz solidnie interfejs tego narzędzia, jego charakterystykę oraz najważniejsze funkcje i pojęcia, takie jak np. wymiary i metryki, którymi będziemy się posługiwać w trakcie kursu. W tym kursie nie ma miejsca na zbędną teorię, dlatego już w początkowych rozdziałach przejdziemy do praktyki, tworząc pierwsze wykresy, dodając do nich interesujące nas pola i stawiając pierwsze kroki w analizie danych.
Baza danych w sklepie, CRM z danymi klientów, raporty w Google Ads, Analytics, Search Console. Z pewnością każdego dnia logujesz się do co najmniej kilku narzędzi, w których przeglądasz i analizujesz dane. Wiedza z tego kursu pozwoli Ci, ułatwić cały ten proces umieszczając je w jednym miejscu, a nawet w jednym raporcie w Looker Studio.
W drugim rozdziale kursu dowiesz się, jak różne źródła danych, z których korzystasz, podłączyć do Looker Studio. Omówimy różne rodzaje connectorów danych, sposoby zarządzania nimi i znacznie więcej. Praktyczne ćwiczenia pomogą Ci zrozumieć, jak dodawać nowe źródła danych i przesyłać tylko te z nich, które są dla Ciebie ważne. Przejdziemy też przez kwestie związane z zabezpieczaniem źródeł danych przed nieuprawnionymi użytkownikami.
Musisz prezentować dane osobom mniej technicznym, które gubią się, widząc wiersze i kolumny pełne danych? Zależy Ci na tworzeniu prostych i przejrzystych raportów dla swoich klientów lub współpracowników? W trakcie tego szkolenia Looker Studio nie tylko omówimy różne typy wizualizacji, takie jak tabele, wykresy liniowe czy mapy cieplne, ale także dowiesz się, kiedy i jak najlepiej dobierać je do konkretnych danych czy problemu, który chcesz za ich pomocą przedstawić.
Na praktycznych przykładach zobaczysz, jak tworzyć efektywne raporty i zrozumiesz, dlaczego data storytelling jest kluczowym elementem biznesowej analizy danych. Podpowiem Ci, jak dodawać kontekst do danych i wykorzystywać kolory w wizualizacjach, tak aby łatwiej było je interpretować. Przyjrzymy się zarówno dobrym, jak i złym przykładom wizualizacji, zarówno z Looker Studio, jak i z życia codziennego, tak abyś nie tylko znał najlepsze praktyki, ale też potrafił unikać typowych błędów popełnianych w analizie i wizualizacji danych.
Podczas tego kursu poznasz nie tylko podstawowe operacje na danych, ale też bardziej zaawansowane techniki ich obróbki. Nauczysz się, jak je grupować, kategoryzować i transformować za pomocą funkcji i operacji. Sporo czasu poświęcimy też na data blending, który jest kluczowym elementem analizy danych biznesowych. Dzięki temu będziesz potrafił zestawić i przeanalizować dane z różnych źródeł i o różnym poziomie agregacji.
Przykładowo bez problemu porównasz koszty marketingowe z danymi sprzedażowymi i obliczysz realne zwroty z inwestycji (ROI). Zrozumiesz też, jak opinie klientów wpływają na sprzedaż konkretnych produktów, czy w łatwy sposób przeanalizujesz skuteczność różnych kanałów sprzedaży. Na praktycznych przykładach omówimy to, wykorzystując operacje: LEFT OUTER JOIN, INNER JOIN czy FULL OUTER JOIN.
W kolejnych rozdziałach naszego szkolenia Looker Studio dowiesz się, jak za pomocą filtrów dostosować dane według konkretnych kryteriów, tak by ułatwić sobie analizę określonych segmentów i trendów. Pokażę Ci, jak wykorzystując elementy sterujące, takie jak przyciski czy suwaki, zwiększyć interaktywność Twoich raportów i pozwolić odbiorcom raportów na dynamiczne dostosowywanie wyświetlanych tam informacji.
Zobaczysz też, jak za pomocą parametrów w Looker Studio tworzyć własne niestandardowe miary i wskaźniki, które będą ważne z Twojej perspektywy biznesowej. Na koniec kursu dowiesz się, jak udostępniać swoje raporty, śledzić ich użytkowanie oraz zarządzać nimi. To kluczowe umiejętności, które pozwolą Ci efektywnie komunikować wyniki analizy danych swoim klientom i współpracownikom.
Aby skorzystać z tego szkolenia, nie musisz posiadać zaawansowanej wiedzy na temat analizy danych, czy pracy narzędziami BI, jak np. Tableau, czy Microsoft Power BI. Podstawowa wiedza z tego zakresu i znajomość kluczowych pojęć związanych z analizą danych z pewnością będą przydatne, ale nie niezbędne, aby wciągnąć z tego kursu wartościową wiedzę i umiejętności. Nie musisz też znać języka SQL, chociaż może Ci on ułatwić zrozumienie pewnych technicznych zagadnień w trakcie kursu.
Odbierz co drugi kurs za darmo!
Skorzystaj z promocji 1 + 1 GRATIS
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 129 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub – Jak to działa?
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE